אוקיי, מסקנותי לגבי ספריי מחזק הדבק

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

אז ככה, קודם כל כשמו כן הוא, הוא מממממש ממממממש מחזק את ההדבקה, אין ספק! והוא עזר לבסיס לשרוד שבוע! שזה לא רע בכלל. הבעיה היא שהוא צורב לי את העור ונוצרה לי כוויה :( קיבלתי אתמול בדואר את ה cavillon. החלפתי הבוקר בסיס וניסיתי אותו. הוא מאוד ידידותי לעור, מאוד נעים, לא צורב בכלל וכרגע עושה רושם שהוא עושה עבודה טובה בהדבקה, אבל שוב, המבחן הסופי הוא רק לאחר כמה ימים. אז ממשיכה לנסות ולבדוק אפשרויות. תודה רבה רבה לדין, ברק ובני על כל העזרה והטיפים!! אין עליכם 3>

לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2013 | 17:20 | מאת: ברק

מקווה שהחומר החדש שקנית יהיה אופטימלי כמה שיותר. (בכלל אפשר להכיד "כמה שיותר" למילה אופטימלי?) אני שם מעל המחזק דבר את הקונבקר של קונבטק. אז אולי זה עוזר לצריבה. (אולי שווה לנסות) בהצלחה:)

רשמתי לי קונבקר לנסות.

18/08/2013 | 02:11 | מאת: בני

מה עשית עכשיו שלא עשית עד עכשיו?? מה זה ה cavillon???

לא הבנתי את השאלה... cavillon זה חומר כמו להגנה וחיזוק הדבקה, בדיוק כמו המגבונים להגנה וחיזוק הדבקה שיש לכל החברות, רק של חברה אחרת. הוא דווקא עובד טוב, אבל מסתבר שאיש המכירות לא בדיוק ידע את המחיר. הוא בהתחלה אמר שזה 110 ¤ ל 25 יחידות, אבל מסתבר שזה 110 ¤ ל 5 יח' בלבד. 5 יח' זה ממש מעט וגדול עלי המחיר, אז החלטתי לוותר על זה. בינתיים, מחר אני אמורה להחליף שוב את הבסיס ואני רוצה לנסות שוב את המגבונים של קונווטק, אבל הפעם לפי ההנחיות שלך - לחכות שיתייבש ורק אז להדביק. אולי הדבר הפשוט הזה יעשה את הטריק :) אני ממש מקווה כי זה כ"כ מייאש שלא מצליחים להשיג הדבקה שתחזיק :( אם לא יצליח, אנסה שוב את הספריי אבל יחד עם קונבקר, כמו שברק הציע.

אני גם משתמשת בספריי מחזק הדבק והדבר הזה הוא ממש סופרגלו לבסיסים. אני משתמשת בספריי הגנה על העור של סילס שגם מאוד מגן על העור וגם מחזק את ההדבקה (ואת יודעת כמה הוא רגיש). בקבוקון ספריי עולה 119 שקל (http://www.telepharma.co.il/142-he-p5163-v5164/Telepharma.aspx) ומחזיק... כמעט לנצח. אני כבר יותר מחצי שנה משתמשת באותו ספריי (ושמה המון בכל פעם) והוא פשוט לא נגמר. מגן על העור המאוד בעייתי שלי בצורה אידאלית ולא שורף בכלל (כיון שהוא מבוסס סיליקון ואינו מכיל אלכוהול בכלל). נחשב כיום למוצר המתקדם ביותר והיעיל ביותר. לטעמי שווה כל אגורה.

בהחלט אבדוק את האופציה הזאת!

מנהלי פורום סטומה - תמיכה