מי משתמש בקולופלסט סנסורה?

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

אני נורא מאוכזבת..... אני משתמשת בקולופלסט סנסורה כבר 3 שנים ומאוד מרוצה. הבסיס תמיד החזיק לפחות שבוע וכידוע לחלק מכם, במשך תקופה ארוכה היה מחזיק הרבה יותר משבוע. תמיד השתמשתי במגבון הכנה (skin prep) שמאוד עזר להדבקה של הבסיס לעור. לאחרונה קולופלסט שינו את המוצר הזה ועכשיו מספקים מגבון חדש שונה. המגבון החדש לא ממש עוזר בהדבקה של הבסיס ותוך 4-3 ימים הבסיס פשוט מתפרק לי :( עכשיו, אחרי שבמשך יותר משעה וחצי אני מנסה להדביק בסיס חדש ואחרי שבזבזתי 3 סטים של ציוד בגלל שזה בכלל לא נדבק, אני יושבת עם הבסיס עלי עם תחושה בכלל לא בטוחה שזה יחזיק.... :( אני ממש ממש מאוכזבת וממש בבאסה. בנוסף, אחרי ששלוש שנים הקופה מעולם לא הגבילה אותי בכמויות שאני מזמינה, פעם אחרונה לא אישרו לי יותר מקופסה אחת של בסיסים לחודש. בקופסה אחת יש סה"כ 5 בסיסים ורק עכשיו בזבזתי 3 בגלל שהם בכלל לא נדבקו..... התקשרתי לקולופלסט, אבל כרגע מי שעונה זה רק שירות הודעות. מחכה שיחזרו אלי מחר. יש כאן עוד מישהו שגם משתמש בקולופלסט סנסורה ונתקל בבעיה הזאת?

04/08/2013 | 04:03 | מאת: דין

מה זה skin prep? זה של קולופלסט? והמגבונים החדשים הם הצהובים שנקראים cleanser? בעצם, למה את משתמשת בהם? כמו כן במה את משתמשת להדבקה? אני משתמש בספרי מחזק הדבק של הוליסטר, מחזיק מצוין. כמו כן יש לי הרבה בסיסים של 60, אם זה מתאים לך אני יכול לתת לך.

skin prep זה מה שמופיע בקטלוג כ"מגבונים ליצירת שכבת מגן והדבקה". לכל חברה יש מגבונים כאלה משלה. הם בד"כ עוזרים להדבקה. המגבון הצהוב cleanser הוא מגבון להסרת דבק. לאחרונה קולופלסט מספקים מגבונים ליצירת שכבת מגן והדבקה שונים מאלה שהיו עד עכשיו והחדשים פשוט לא טובים בכלל :( אתה משתמש בבסיסים של קולופלסט? אתה מרסס אותם בספריי מחזק דבק של הוליסטר? דווקא יש לי עדיין את הספריי הזה. פשוט לא השתמשתי בו כל השנים האלה משום שהמגבונים היו מספיק טובים. אולי אנסה אותו בהחלפה הבאה. איך אתה עושה? מרסס ואז מחכה 5 דקות לפני הדבקה או ישר מדביק אחרי ריסוס? תודה על ההצעה. אני משתמשת בקוטר 50. קוטר 60 בהחלט יכול גם להתאים, אבל הוא לא יתאים לשקיות 50 שיש לי. תודה על התגובה!

הי חמודה, כידוע לך לקופה אסור אבל ממש אסור להגביל אותך בכמות הציוד. הכי פשוט זה להתקשר ישירות למידד גיסין והוא כבר יתן להם בראש... אם אין לך את הטלפון שלו, סמסי לי ואשלח לך. לאב יו.

סימסתי לך עכשיו. ואשמור את המספר גם למקרה שעוד מישהו איי פעם יזדקק לו.

שדיברתי עכשיו עם אחות הסטומה המחוזית, שהייתה ממש בסדר ומאוד מבינה והבטיחה לי שלא יגבילו אותי יותר בציוד. גם השאירה לי את הטלפון שלה לכל מקרה שתהיה בעיה. PHEW איך שירדה לי אבן מהלב.... :)

22/07/2014 | 12:34 | מאת: רותי

מנהלי פורום סטומה - תמיכה