קולו מחר - צריך לעשות משהו כדי להכין את המעי הגס?

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

03/06/2013 | 14:10 | מאת: ברק

קולו מחר - צריך לעשות משהו כדי להכין את המעי הגס? שתיתי את הפיקו-סלקס הזה. אבל צריך לעשות משהו עם המעי הגס? צריך לעשות חוקן? יכול להיות שמשום שלא עבר אוכל במעי במשך כמעט שנה אז המעי ממש התכווץ והוא לא יוכל לעבור ולצלם שם?

לקריאה נוספת והעמקה

בהצלחה! אם לא אמרו לך שום דבר לגבי הכנת המעי הגס, אני משערת שאין צורך. אם אני מבינה נכון, המעי הגס עדיין ישנו, רק לא פעיל? יש לך אילאוסטומי, אבל המעי הגס עדיין ישנו? אם כן, אין לך שום דרך לנקות את כל המעי הגס. אתה יכול לעשות חוקן לפני הבדיקה מה שיכול לעזור לנקות עד מקסימום כעשרים ס"מ מפי הטבעת ומעלה. בכל מקרה, אם זה כמו שאני מבינה, האוכל לא מגיע למעי הגס, אז אין הרבה מה לנקות. אבל חוקן יכול לעזור לפחות לנקות גם את הריר שמצטבר, למרות שאני מניחה שאתה פולט אותו באופן טבעי מפי הטבעת. לפני שנכנסים עם המצלמה מנפחים את הרקטום/כל המעי הגס באוויר, כך שאין לך מה לדאוג.

04/06/2013 | 16:07 | מאת: ברק

בסוף לא עשיתי חוקן. (והאמת ששתיתי רק שקית אחת של פיקוסלקס אבל לא אמרתי לאף אחד) הוא אמר שעשיתי הכנה טובה. (וגם הבאתי ציוד סטומה מהבית והדרכתי את האח איך לשים לי אח"כ כי הוא רצה לשים פסטה וביקשתי ממנו טבעת אטימה [שגם הבאתי] אבל בסוף בכלל לא הורידו את הבסיס. הורידו את השקית והחזירו את אותה שקית בדיוק...)

מנהלי פורום סטומה - תמיכה