ניתוח מעיים

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

14/05/2013 | 16:41 | מאת: איתמר

iיש לי אליאוסטומי כבר 7 שנים. בשנה האחרונה סובל מחסימות מעיים חלקיות כתוצאה מהיצרות במעי הדק בגלל ההקרנות שעברתי. חייב לנתח ולהוציא את הקטע. מתלבט אצל מי לנתח . את הסטומה עשיתי אצל פרופ' רבאו אבל שמעתי גם על זמורה ויש לי גם אפשרות בבית חולים (מאיר). יש המלצות/עצות?

לקריאה נוספת והעמקה

היי איתמר, אני זוכרת את ההודעות שלך לגבי חסימות. צר לי לשמוע שזה עדיין מתמיד :( לא מכירה כל כך הרבה מנתחים, אבל לגבי תה"ש אני, למשל, שוקלת לעבור את הניתוח הקרוב שלי להסרת גדם הרקטום והחלפת הסטומה הזמנית שלי לסטומה קבועה אצל ד"ר משה קולר, מנהל מחלקה כירורגית של תה"ש וגם של מעייני הישועה. שמעתי עליו רק דברים מעולים. בי"ח מאיר ממליצה מאוד על ד"ר שמואל אביטל, מנהל המחלקה הכירורגית שם. רופא מעולה, אכפתי, מאוד נחמד, אחראי ופשוט אנושי ברמות! לך לכמה התייעצויות ותתרשם. המון הצלחה!! מקווה שהניתוח יפתור סוף סוף את הבעיה!!

15/05/2013 | 19:58 | מאת: דין

הרופא שהודיה הזכירה הוא מנהל כירורגית ב'. אני נותחתי (ועתיד להיות מנותח בהמשך) על ידי מנהל כירורגית א' ד"ר חיים פארן. הציל אותי במו ידיו ובדקה ה-91 מספינה טובעת, בניתוח זריז ומוצלח, ממנו התאוששתי במהירות מפתיעה. הוא המשיך לטפל וללוות אותי בדרך להחלמה וכאמור "יסדר אותי" באופן סופי בשני ניתוחי המשך עתידיים. מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, חם ואיכפתי, מודל לדוגמא עבורי כסטודנט עתידי לרפואה.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה