מפגש

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

טוב, קדימה חבר'ה, מה דעתכם על להיות מעשיים ולקיים סוף סוף את המפגש? טלטול, מה נסגר? זרקת את השאלה ונעלמת..? :) מה את אומרת? מה דעתך? אז לפי מה שאני מבינה, ע"פ ההיענות, ההצעות והיכולות, מה דעתכם על פיקניק שכל אחד יביא משהו בתאום משותף מראש ו... נפגש סוף סוף? :) שני המפגשים האחרונים היו בצפון, אז מה דעתכם שהפעם נתפשר על המרכז? אפשר להיפגש באחד הפארקים ופשוט לפתוח שולחן בטבע. יעלי, הייתי מאוד שמחה אם היית יכולה לבוא גם. אז מה דעתכם? ואם אתם מסכימים, אז בואו נסגור "רק" על מקום, תאריך, שעה, אולי גם פעילות כלשהי ו... א-ו-כ-ל!!!

12/05/2013 | 19:18 | מאת: רן

אני בעד מפגש במרכז! רצוי אבל שיהיה בחודש הקרוב כי אחרי זה אני בחו"ל :) תקבעו מקום וזמן ואני מגיע. ועדיף מאוד אחרי שעות העבודה..

12/05/2013 | 19:21 | מאת: רן

אני גם בלי קשר בעד לארגן איזה טיול לצפון למי שמתאים לו משהו יותר מאתגר. אני מציע משהו של יומיים שישלב לינה בשטח + מסלולים לא קשים מידי + אופציה ללכת לים + אולי לבקר את פטל בצפון :) יש מישהו בעיניין? אם יש 3-4 אנשים ומעלה אני אארגן.

יום ראשון הוא היחיד שאני עובדת משמרת בוקר. כל שאר הימים משמרת ערב, כולל חמישי, כשלמחרת, שישי, אני עובדת /: בנוסף, יום ראשון הקרוב באופן חד פעמי אני עובדת משמרת כפולה, כלומר 7:30-20:30. אז מבחינתי, יכולה ביום ראשון ה 26 לחודש זה. אבל... אפשר לנסות אופציה אחרת שאולי תתאים יותר לכולם. אם מסתדר לכולם (רק איפה כולם..? חחח :) יום ראשון ה 26, אז סבבה. אם לא, אני יכולה לנסות לבקש חופש אחד מימי השישי שנותרו החודש (לא ממש בונה על זה כי היו כבר ממש לאחרונה 2 ימי שישי שבוטלו - פעם אחת בגללי, פעם אחת בגלל הרופא, אבל אולי יוותרו לי בכל זאת על עוד אחד קטן, כי סה"כ אני באמת נותנת הרבה משמרות מעבר ועושה מאמצים להחליף בנות אחרות חולות או שיצאו לחופש). תגידו אם מתאים לכם שישי ואנסה לבקש חופש. ובכללי, מאוד קוסם לי הרעיון של טיול, כולל לינה בשטח, מסלולים וכו' :):) אני פשוט חייבת לעבור דבר כזה, בעיקר בגלל הסטומה. אני רוצה להוכיח לעצמי שאני שולטת בחיים שלי ולא הסטומה! רן, מבחינתי, הטיול הזה הוא ההדרכה שלך אותנו איך אנחנו לא נותנים לסטומה להכתיב את אורח חיינו :)

13/05/2013 | 14:38 | מאת: בני

אז בקיצור?

13/05/2013 | 23:35 | מאת: טלטול

היי.. :) אני גרועה באירגונים... אני זורמת בכל תאריך,עדיפות למרכז.(ת"א דרומה..) מבחינת אוכל אני לא בעייתית (רק שיהיה כשר- לזה אני בטוחה שאת תדאגי :)) ובלי קשר- אמרתי לרן שגם אני בפנים בעניין של הטיול אוהלים, קצת מלחיץ, אבל גם חייבת את זה לעצמי...

14/05/2013 | 01:50 | מאת: דין

במידה ונוכחותי במפגש רצויה - אני גמיש ואוכל להתאים את עצמי לתאריך שייבחר. למי שלא הבין את "מגילת הודיה" - עלו בה שתי הצעות: הראשונה לגבי יום ראשון ה-26 בחודש, והשניה לגבי אחד מימי שישי הקרובים. כל אחד מכם מתבקש לציין מה האפשרות המועדפת עליו!

הבעיה שאני אמורה לעבוד הרבה יותר משמרות בשבועיים הקרובים וחוץ מיום ראשון, אני כל השבוע אהיה במשמרות ערב וגם חלק מהשבוע משמרות כפולות /: אוף. רן, לכמה זמן אתה נוסע? אולי נעשה את זה אחרי שתחזור?

מנהלי פורום סטומה - תמיכה