חיזוק סוגר הרול אנד לוק של הוליסטר...

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

23/01/2013 | 17:35 | מאת: ברק

אני כבר הרבה זמן מחפש דרכים לחזק את סוגר הרול אנד לוק של הוליסטר. אחד החששות הגדולים ביותר שלי הוא שהשקית תיפתח בלי שום אזהרה. אני חושב שמצאתי משהו. (אנסה לבדוק את זה בימים הקרובים, היום השלמתי את ההשמה) לקחתי שני קליפסים של הוליסטר, ופיצלתי אותם לשניים. את החלק שנכנס לתוך החלק השני שמרתי. ככה גם עם הקליפס השני. גזרתי מעט את שני החלקים כדי שלא יהיו בולטים אלא רק דו מימדיים נניח. אפשר לשים את שני החלקים והם חופפים וביניהם אין כמעט מרווח. כשאני מחזיק את שניהם ביחד צמודים, צד אחד שלהם איחדתי בצורה תמידית (אני מקווה) על ידי ליפוף מסיבי עם חוט דייג. (את החלק הזה היה קל לאחד משום שיש שם סקע כזה שנוח ללפף סביבו את חוט הדיג. בחלק השני עשיתי סוג של "מסילות" עם סכין חדה משני הצדדים. אח"כ את הצד שאמור להיפתח מספר פעמים ביותר אני גם מלפף עם חוט דייג אבל נותן אופציה לליפף חזרה. ואחרי שאני מחבר את סוגר הרול אנד לוק אני מקפל אותו עוד קיפול אחד (כדי שזה יהיה עבה יותר) ואז שם את "הקליפס" הזה... זהו, זה תכנון מעט דפוק בשביל משהו שאמור להיות פשוט מאוד. חבל. בכל מקרה, אני מניח ומבין שההסבר שלי לוקה בחסר, אוכל לצלם בוידאו ולהעלות ליו טיוב. אני מקווה שזה משהו שייתן לי קצת שקט. אגב, לפני האילתור הלא מאוד חכם הזה ניסיתי לקנות קליפסים לסגירת אריזות של דגנים, הלחמתי את החלק הפנימי וניסיתי להכניס משהו רך יותר כדי לא לקרוע את השקית... לא הצלחתי מאוד.

24/01/2013 | 07:18 | מאת: עוד אלי

אני אשמח לקבל גיבוי מחברי הפורום אבל נראה לי שממש אין צורך בכל השיפצורים המיוחדים. אני רק חושב על כל זמן ההתעסקות בכל זה שמתבזבז לשווא.... בדכ, הכל בראש שלנו. אנחנו מפחדים שתקרה לנו פדיחה ואז סתם מגזימים. לי לדוגמא יש כל הזמן מין תחושות פנטום של דליפה מהבסיס. מדי פעם אני מרגיש פתאום קרירות בצד הבטן ואז אני בטוח שהבסיס דלף, וכשאני בודק הכל בסדר. לגבי השקיות של הוליסטר, התנסיתי בהן ואני מאמין שהסגירה שלהן היא דיי הרמטית. לא ממש הבנתי אם עשית את הכל כפעולה מונעת אן כתוצאה מדליפה מהסגירה של השקית, אבל אם אתה מרגיש כזה חוסר ביטחון במוצר אולי כדאי לשקול לנסות חברה אחרת. אני משתמש בקו סנסורה קליק של חברת קולופלסט ואני מאוד מרוצה. גם מהבסיס (שתמיד אני מחזק בספריי דבק של הוליסטר) וגם מהשקיות אני באופן אישי משתמש בשקיות מאגנום כי יש לי הרבה יציאות והן נוזליות. אבל גם השקיות הקטנות יותר נוחות מאוד והסגירה שלהן הרמטית. אני מציע לך לתת צאנס לציוד אחר, אולי תופתע.... והכי חשוב, תרגיש עם הסטומה בנוח. זמנית או קבועה כרגע היא חלק ממך, אין סיבה שתסתובב בפחד מדליפות ומצד שני אין סיבה שתייצר מחדש לחברות את מוצרי הסטומה שלהם :) אם תרצה להתייעץ בנושא, אשמח לעזור ככל יכולתי כל טוב אלי

24/01/2013 | 12:36 | מאת: ברק

יש להוליסטר מבחינתי מספר יתרונות: הראשון, הבסיס שלהם עשוי משני חומרים במקום אחד שעושה קפלים בבטן. השני, החגורה של הוליסטר מתחברת לשקית ולא לבסיס מה שמקנה לי ביטחון רב יותר. (למה לעזאזל חגורה צריכה להתחבר לבסיס? מה טוב בזה?) אלו שתי הסיבות העיקריות... אני לא יודע כמה אני סומך על השקית ועל הסוגר אבל אם השקית מעט מלאה אני שם לב שאני מתחיל להחזיק את השקית מלמטה עד שאני מרוקן אותה מחשש שהיא תיפתח. אולי זו פראנויה אבל אם מצב כזה יקרה זה יהרוס אותי. (ואני אפילו לא מגזים) הקליפס הזה אם יתברר כטוב (ובינתיים אני מרוצה, אתמול שמתי אותו, חיכיתי שהשקית תתמלא באופן יחסי וכשהלכתי לרוקן אותה בדקתי אם הקצה שלה יבש (כי לא היו אמורות להגיע לשם יציאות) ונוכחתי לדעת שכך הדבר. ברור שזה לא מצב אידיאלי... אבל זה כן נותן לי עוד חופשיות.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה