התייעצות

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

24/10/2012 | 17:02 | מאת: אלה

שלום לכולם, הצטרפתי באופן זמני לבעלי הסטומה ואני חייבת לציין שבחודש האחרון עברתי על ההודעות האלה ולגמרי למדתי הרבה דברים תוך כדי ההתמודדות האישית שלי עם הסיטואציה החדשה. אז תוכה למנהלות הפורום ולפעילים בה. רציתי להתייעץ לגבי שני נושאים: 1. בשבוע האחרון אני מרגישה חוסר נעימות באזור הסטומה שמתבטא בעיקר בצריבה מתחת למדבקה, ולפעמים מגיע לכאב בלתי נסבל שממש בא להוציא את זה מהמקום.. בהתייעצות טלפונית עם אחות סטומה היא אבחנה את זה כפטריה והמליצה להחליף את הבסיס ולשים לפני זה חומץ מהול במים. במהלך השיחה היא גם זרקה משהו על משחות נגד פטריות כמו פיטרקס. החומץ לא לגמרי עוזר. איזה משחות עוד אני יכולה לשים באזור..? פרט לפיטרקס ואיך לאחר מכן ניתן להדביק את הבסיס. אשמח להמלצות :) 2. אני משתמשת בציוד של קונבטק מבית פילטל, אך להערכתי הרוב פה משתמשים בציוד של הוליסטר. חייבת לציין שיחסית אני מרוצה מהציוד הזה.הבסיס האלסטי של קונבטק נראה לי יותר נוח אבל אשמח לדעת על יתרונות של ציוד אחר. לא בא לי להתעסק עם גזירות וכאלו. חוצמזה ברצוני לעשות טיפול ווטסו במים, שזה טיפול של כשעה בתוך בריכה. האם הציוד הנ"ל עמיד במים למשך פרק זמן כל כך ארוך... או שיש סיכוי שבמהלך השהייה במים יתחיל לדלוף צואה..?? תודה מראש.

24/10/2012 | 18:21 | מאת: בני

לא סיפרת האם יש שם אדמימות וכדומה אך אפשר בייבי אגיסטן או אפשר משחה פוליקוטן.אופן השימוש כדלהלן:לאחר שטיפה במים לייבש ולמרוח את המשחה להספיג טוב ע"י עיסוי ולחכות חמש דקות ולאחר כן לנגב עם טישו.אם יש גירוי בעור לא לשים מגבון הגנה.ולאחמ"כ טלק להוריד שאריות ואז פסטה והדבקת הבסיס.בתקווה לשיפור

24/10/2012 | 18:29 | מאת: טל

נתחיל עם הכייפ, אין שום בעיה עם כניסה למים גם ל ה מ ו ן שעות. לבטחון (אם קראת כאן ודאי ראית) את יכולה לאטום מסביב את קצה הפלנז/הבסיס/המדבקה לגוף בטגדרם או שורסיילס ואפילו עם פלסטר רפואי (לבן דק). לגבי הפטריה תתיעצי עם רופא עור שיראה איזה סוג של פטריה ולפי זה יתאים לך משחה, בכל מקרה תמרחי שכבה דקה מאוד ותחכי קצת לפני שאת סוגרת עם הבסיס. גם יכול להיות שאת צריכה אולי לנסות מוצרים מחברה אחרת, נכון שזה מבעס ומעצבן אך לפעמים אין ברירה עד שהגוף מתרגל או מבריא.

29/10/2012 | 13:40 | מאת: אנונימית

לשים אבקת הגנה כל שעה בערך וזה יעזור , קרה י מלא ..

מנהלי פורום סטומה - תמיכה