להודיה

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

19/07/2012 | 12:02 | מאת: בני

קראתי את מה שכתבת על סדר ההדבקה פחות או יותר זה מה שאני עושה.תראי אתמול החלפתי בסיס לאחר 3ימים פלוס.יכולתי אולי למשוך עוד אבל הבסיס מראה סימני מצוקה שכבר דורש הצילו החליפו אותי.ולא נעים ללכת עם בסיס שכבר מאבד צורה והפחד שלי שלא יפתח בזמן לא רצוי.זה פחות או יותר הסיפור.בעיקרון הבעיה אצלי שהבסיס מתרופף במקום מסוים ואז אני בלחץ שלא יתרופף עוד.כשאני מגיע לים השלישי של הבסיס אני בלחץ.איך אפשר לארגן תוכנית שפתאום יכולה ליפול לך ביום ההחלפה?

מה לגבי לחזק את ההדבקה עם טגדרם במקום המסוים שהבסיס מתרופף? ניסית? בכלל, לבעיות כאלה הפתרון המושלם ביותר הוא sure seals הם בדר"כ ממש פותרים בעיות כאלה. הבעיה שלא ניתן להשגה בארץ. אם יש לך דרך להשיג ממישהו שנוסע לחו"ל, זה יכול להיות מעולה. הלינק שלהם: http://www.parthenoninc.com/products/Sure-Seal%E2%84%A2-Ring%2C-ALRS0210%2C-ALRS0110.html אם אתה יכול להשיג, אז המידה שאתה צריך לבחור היא מדיום. הסמול מיועד יותר לתינוקות/ילדים. בכל אופן, הבנתי פעם מיעל שגם מדבקות גרנופלקס יכולות לעזור לאטום אזורים בעייתיים, אמנם פחות יעיל מ sure seals אבל גם טוב. אני לא זוכרת מי החברה שמייצרת את הגרנופלקס ואם זה ממומן ע"י הקופה, אבל תעשה חיפוש בפורום, אמור להיות מידע על זה. אם זה יכול להאריך את חיי הבסיס בעוד יומיים - זה ממש מעולה. תבדוק את זה. אבל עם ה sure seals זה יכול ממש להחזיק שבוע בשקט.

הי בני, גם אני הייתי הרבה זמן במצב שבו הייתי צריכה להחליף בסיס פעם בשלושה ימים. האמת, שזה נחשף נורמלי וסטנדרטי וכשהגעתי למצב הזה זה היה אחרי זמן ארוך בו הייתי צריכה להחליף בסיס פעם ואפילו פעמיים ביום כך שזה כבר היה שיפור אדיר עבורי. אצלי הבעיה היא שמבנה הבטן מאוד בעייתי וכ- 5 ס"מ מתחת לסטומה הבטן בבת אחת שוקעת בגלל הצלקת הניתוחית. זה יוצר מצב שכל הבסיסים היו נופלים די מהר. לכן התחלתי להשתמש ב- sureseals (אפשר להשתמש גם בטגדרם במקום) שפשוט תופסים את המדבקה ומחזיקים אותה צמוד לבטן. בזכות זה היום הבסיס מחיק אצלי חמישה ימים ולפעמים אפילו שבוע. ממליצה לך בחום לנסות, יכול להיות שזה יעשה את העבודה ויעזור כמו שזה עזר לי.

20/07/2012 | 18:25 | מאת: בני

תודה על התגובה והעידוד טוב לשמוע ממך איך את מרגישה?מה הרעיון שלהsureseals?זה סוג של מדבקה?

מנהלי פורום סטומה - תמיכה