להודיה(קורדובה)

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

16/07/2012 | 21:16 | מאת: בני

לשאלתך מדוע אני כותב לך עם שם המשפחה? כי הבנתי שיש כאן עוד אחת ששמה הודיה, נכון? השם קורדובה שם לא נפוץ. יש לך קשר עם רהיטי האחים קורדובה מקרית מלאכי? חוצמיזה תמיד בתגובות שלך את מופיעה בשמך המלא. לא ידעתי שאת דתייה גם אני דתי.

בני, אתה יכול לפנות אלי פשוט כהודיה :) עד כה לא נתקלתי בעוד הודיה בפורום זה. סורי, אבל אין לי קשר עם האחים קורדובה מקרית מלאכי. אה, כן? גם אתה דתי? תגיד אתה טובל במקווה?

16/07/2012 | 23:34 | מאת: בני

בעיקרון מצב הגבר פשוט יותר מבחינת המקווה,משא"כ אצל אשה צריך שלא יהיה שום דבר על הגוף.עדיין לא הלכתי למקווה כיון שאני בטיפולים כימותרפיים שאוסרים עלי להיכנס למקומות שאפשר להידבק מהם.כמו"כ לבריכה אני נמנע מלהיכנס בגלל סיבה זו. אך יש כל מיני פיתרונות הילכתיים בנושא כגון עמידה מתחת למים זורמים של הטוש על כל הגוף למשך שתי דקות רצופות נחשב כטבילה(לגבר)אך לאישה צריך לברר אם זה מספיק.יש רבנים שצריכים להיות מתמצאים בזה אפשר לנסות באגודת עזר מציון לבקש את הרב רוגוביי.(גם רב וגם מבין גדול ברפואה לידיעתכם הוא כמו הרב פירר והוא גם יותר זמין) אבל הכי מפריע לי הזמן שבו אצטרך ללכת למקווה ולידיעתך בגברים אין מחיצות כמו אצל הנשים ואני אצטרך כנראה ללכת בשעות הבוקר המוקדמות עם הררררבה הררררבה טגדררררררם.אני בקריזה מהסטומה הזו!!!!!!!!!!!!כ"כ הרבה צריך לחשוב ולטפל ולתכנן אוף דייייייייייייי סליחה על העצבים מקווה שתביני לילה טוב

מנהלי פורום סטומה - תמיכה