עדכון

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

05/07/2012 | 18:25 | מאת: יעל

לחץץץץץ. הרופאים הודיעו לי שהם שקלו שוב את ביצוע הפרוצדורה המתוכננת אצלי (הזרקת בוטוקס לפרינאום בנסיון לטפל בפגיעה העצבית הקשה ממנה אני סובלת ושהפכה את חיי לגיהנום של כאבים ואי תפקוד מוחלט) והחליטו שהסיכון גבוה מדי. אבל, אין להם שום אופציה חלופית להציע והמצב שלי מידרדר מיום ליום. דיברתי עם רופא הכאב שהסביר לי את הבעייתיות ואמר שאין לו שום אופציה אחרת להציע במקום. כיון שהוא מודע למצב הקשה והממשיך להידרדר, הוא הותיר את הבחירה בידיי. לא התלבטתי ועניתי שאין לי יותר מה להפסיד ואני לא מסוגלת לעמוד יותר בגיהנום הכאבים ואני בוחרת לקחת את הסיכון. הוא הבטיח שידבר עם הרופא מתל השומר שאמור לבצע את ההליך. עכשיו אני ממתינה להחלטת הרופא מתל השומר בתקווה שיסכים לבצע את ההליך. לא רוצה אפילו לחשוב על מה אעשה אם לא... (מצנזרת את המחשבות כדי לא להלחיץ). ואם הוא יסכים אז יתחיל הפחד מפני ההליך... חייבת שיצליח, חייב להצליח. למרות הפחד הנורא, שלמה עם ההחלטה לקחת את הסיכון, המצב שלי לא מותיר ברירה אחרת. רופא הכאב והרופא מתל השומר (שאמור לבצע את ההליך כיון שהוא בעל הנסיון הרב בארץ בנושא, לרופאים אחרים יש נסיון מועט אם בכלל) קבעו להיפגש ביום שני הקרוב ולנסות לבנות תכנית לביצוע ההליך אצלי.מקווה שזה אומר שאכן הוא מסכים לבצע זאת. מחכה בלחץ וחרדה לדעת את תוצאות הפגישה. ובזה תמה ההשתפכות להפעם... ושוב אני מתנצלת שאני לא ממש כאן ולא כותבת ועונה, לצערי המצב שלי מאוד הידרדר ואו שאני בהתקף כאבים נוראי ומתפתלת מכאבים או שאני זומבי/ישנה מכמות התרופות שנאלצתי לקחת כדי להרגיע את הכאבים.

לקריאה נוספת והעמקה

מזה כ"כ חששתי, ועל זה בכלל לא רציתי לחשוב. לא רציתי לחשוב שיהיה בכלל מצב כזה. כ"כ כ"כ דואגת לך, חמודה. אני מבינה את החלטתך. לגמרי. אבל כ"כ דואגת :( אבל חייבים להאמין שיהיה בסדר. בבקשה תתקשרי אלי כשתוכלי. אני לא מתקשרת כי אני לא יודעת אם את מסוגלת לדבר. בבקשה, אם תוכלי תתקשרי אלי. מתה לדבר איתך. חושבת עליך כ"כ הרבה.

08/07/2012 | 18:00 | מאת: פטל

ליבי איתך- ויותר מזה- אני פה קרוב, אז אם את צריכה עזרה או עידוד- 0522362784. אם את רוצה , תני לי את שלך- אתקשר אם וכאשר אני באזור.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה