תודה על המפגש

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

30/06/2012 | 21:30 | מאת: פטל

היה מועיל וטוב , לשבת ערב עם סטומאים לרב... אמנם היינו רק ארבעה- אך ככה יצאתי הרבה יותר שבעה :) חבר'ה- תודה- כיף לראות את הפרצופים שמאחורי השמות. ויש לי עוד שאלה: דיברתם על אחד שלא רץ לניתוח הסגירה- חשבתי אולי לדבר גם איתו, אם נראה לכם שיסכים. תודה והמון בריאות לכולנו!

תודה לך שבאת, גם אני מאוד מאוד שמחתי לפגוש אותך! את מקסימה ומתוקה ממש כמו תותי העץ והפטל הטריים שהבאת לנו מהכפר!! :) אני רק מרגישה שלא ממש הספקנו לשמוע יותר על הסיפור שלך, שלא ממש מיצינו את המפגש, אבל בע"ה אני מקווה שיהיו עוד הזדמנויות. לגבי ההוא שלא רץ לסגירה, אני בטוחה שאין לו בעיה לדבר עם עוד אנשים ולשתף, רק שמה שאני יודעת זה שהוא פעיל ומאוד לחוץ ועמוס, אבל אני יכולה לנסות ולשאול אותו. תשלחי הודעה לפורום עם המייל שלך בשורה שאמורים לרשום את המייל - אף אחד לא רואה את המייל חוץ ממני ומיעל. ומה שאני אעשה זה אכתוב לו מייל בצירוף המייל שלך ואני מקווה שהוא יתייחס.

30/06/2012 | 23:08 | מאת: יוחאי שוורץ

פטל היקרה אני חושב שזה אני כי מזה כבר החלטתי את שהחלטתי בעניין הסטומה ואף פרסמתי זאת באתר, זואי בטח מכירה ואפשר בהחלט ליצור איתי קשר לטלפון 054-2321200, אכן אני מאד עסוק וקשה לפעמים להשיגני, אך אם לא משיגים משאירים הודעה . בהחלט יש לי תובנות בעניין יוחאי

מנהלי פורום סטומה - תמיכה