אופק....

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

למיטב הבנתי, את אמורה להיות אחרי ניתוח, נכון? מה קורה, חמודה?? אני מנסה לחשוב למה שלחת מס' הודעות ריקות והסיבה היחידה שנראית לי הגיונית היא בגלל שאולי את עדיין בבי"ח ולא הצלחת לשלוח הודעה מלאה. מקווה שהכל בסדר! שהניתוח עבר בשלום ובהצלחה ושאת מתאוששת! מחכים לשמוע ממך! החלמה מהירה!

19/06/2012 | 04:06 | מאת: אופק

מענייין מדוע ההודעה ריקה, דווקא שלחתי הודעה נרגשת שאני אחרי הניתוח, מאושרת על כך שאין כלל כאבים ועד כמה אני מתקשה להאמין שיש גם חיים אחרים. הניתוח העניק לי את חיי בחזרה. מנסה להתרגל כרגע לסטומה וזה לא פשוט, אך יחד עם זאת מבינה שזה מה שעושה את ההבדל ולכן חייבים להתייחס אליה באהבה ואהדה. הצלחתי אפילו לאכול קוטג' שלא אכלתי מזה 8 שנים- אף מסעדת גורמה בלב פאריס לא היתה הופכת אוי ליותר מאושרת מאכילת הקוטג'. מבקשת עצה קטנה-איך מקלים על הכאב שבהסרת המדבקה שעל הגוף.שמתי המון ספריי להסרת מדבקות ועדיין.... תודה על כל התמיכה, אתם נהדרים!

וואו... מדהים לשמוע שאת מרגישה את ההקלה כבר מעכשיו! כ"כ שמחה לשמוע! מדהים איך שסה"כ שינוי במסלול הצנרת משנה את החיים מקצה לקצה, אה..? :) וזה כ"כ שווה את זה! מברוק על הקוטג'! אין על קוטג' 9% אחד המאכלים הכי אהובים עלי בעולם :):):) מעניין איך הספריי לא עוזר לך. דווקא הוא מאוד יעיל. את מרססת תוך כדי משיכת הבסיס? צריך פשוט קודם לרסס בקצה כדי לקלף את הקילוף הראשון ואז פשוט לרסס מתחת תוך כדי משיכה מהעור בעדינות. אצלי הספריי ממש מפרק את הבסיס מהר מאוד מהגוף. מה האחות סטומה אומרת? בכל מקרה, חשוב שלא יהיה לך קשה להסיר כדי לא לגרום לאדמומיות וגירויים בעור. מקווה שיסתדר. תודה שעדכנת! תרגישי טוב ותרגישי חופשי לשאול כל שאלה. כולנו כאן לעזור במה שאנחנו יכולים.

20/06/2012 | 11:29 | מאת: זואי

שמחה לשמוע על ההקלה המהירה. שימשיך בטוב. מצטרפת למה שכתבה הודיה וזכרי, האיזור אחרי ניתוח ורגיש יותר, אחרי שיפלו התפרים, אחרי שהשרירים בבטן יחזרו לעצמם, הורדת המדבקה פחות כואבת. אם יש שערות קטנות כדאי להסירן. ולהשתמש בספריי בדיוק כמו שהודיה תיארה. יש עוד ספריי מעולה, לא זוכרת של איזו חברה (אוף.. צריכה לבדוק בניירת בבית..) שאמנם לא בסל או באיזו השתתפות אבל הוא מוריד דבק פצצה. אז אולי לתקופת ההחלמה הראשונית כדאי להשקיע בו.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה