ליעל סיגל ולכולם

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

01/03/2012 | 21:13 | מאת: בני

האם מישהו יכול להסביר מה הצורך במגבונים השורפים האלה?האחות אמרה לי שזה לנקות את השטח השאלה האם זה באמת נחןץ?אני כרגע מנסה לעבוד ללא המגבונים

לקריאה נוספת והעמקה
01/03/2012 | 21:55 | מאת: ממיר

אם אתה מתכוון למגבונים להסרת דבק אתה יכול להשתמש במקום זה בספריי מסיר דבק של חברת הולסטר שעושה את אותה עבודה ולא שורף אתה מתיז את הספרי , מסיר את הבסיס ואז מתיז שוב את הספרי ום מגבון רגיל ללא בישוםוללא אלכוהול(אני השתמשתי בגבונים מגה הם שפוט עבים והיו לי מאוד טובים) אם את מתכוון למגבון פרוטקט ש קולופלס שמים לפני הדבקה אז הוא מאוד שורף כשהו בא במגע עם איזורים פצועים , מה שאני עשיתי זה פשוט מסביב ד להחמת המקום + בום להשתמש במגבון לקחתי מחזק דבק של הוליסטר התזתי על הבסיס (אניהשתמשתי בבסיסי קולופלסט) וחיכיתי 5-7 דקות ואז הדבקתי הכי טוב זה להכין את הבסיס להתיז את הפריי ואז ללת להתקלח , עד סוף המקלחת הבסיס יהיה מוכן להדבקה יקירי תדאג שיהיו לך מוצרים הבאים: אבקה של הוליסטר ספריי מסיר דבק של הוליסטר מחזק דבק של הוליסטר דיאורדוראנט (לשקיקי) של הולסר/ קולופלסט קרם ברייר של קולופלט קרם ברייר של הולסטר מגבוני פרוטקט של קולופלסט (אם אתה משמש בבסיסם של קולופלסט) רולר פרוטקט של קולולסט ( מאוד נוח כשיוצאי מהבית יש אותו בתיק) אל תתבייש תבקש מאחות סטומה שתכין לך מרשמים . לגבי הקרמים תגיד לה שאתה רוצה לנסות את שתי החברות ואז תוכל להחליט מה טוב לך בצלחה מותק, אני מטיח ל שמכאן זה רק משתפר הכל עניין של זמן ומיומנות ועד אז אנחנו כאן בשבילך!!!

01/03/2012 | 22:35 | מאת: בני

תודהעל המידע.אכן אני מתכוון למגבוני ההגנה.לא הבנתי למה הם נועדו. כפי שהבנתי צריך לחכות מההתזה של המחזק דבק עד להדבקה 5-7 דקות?

אכן המגבונים הללו שורפים בטירוף וזאת כיון שהם מכילים אלכוהול והמפגש שלו עם העור הרגיש שמתחת לסטומה גורם לזה. בדיוק זו הסיבה שהגשנו בקשה לועדת סל התרופות להוספת מגבונים מתקדמים יותר (הן להסרה והן להגנה) שאינם מכילים אלכוהול.

כעיקרון מגבוני הגנה נועדו, כשמם כן הם, להגנה על העור. לפני ששמים את הבסיס החדש, אתה אמור לנגב איתם את העור שמתחת לבסיס ובעיקר זה שקרוב לסטומה, ולחכות עד שהעור יתייבש. זה יוצר על העור מעין ציפוי שיוצר שכבת הגנה שמגנה עליו. אבל כפי שאמרת זה שורף ברמות. אם יש לך גירוי קיים בעור אני אישית לא ממליצה להשתמש בהם כי אז זה רק הופך את הגירוי לקשה יותר (כך אצלי לפחות). ממליצה לך להתקשר לביומד ולבקש דוגמא של המגבונים שלהם (ללא אלכוהול, אלה שהוגשו לועדת הסל), אתה ממש תרגיש עולם אחר.

04/03/2012 | 11:56 | מאת: רן

אם יש לך גירוי בעור שגורם לו לשרוף ממגבוני הגנה, צריך קודם להבין ממה זה נובע. מגבוני הגנה הם פתרון רק במקרים מסויימים מאוד. למשל, אם הבעייה היא דליפה, כדאי להתרכז בשיפור האטימה. יש הרבה סוגי ציוד שיכולים לעזור עם זה. אם הבעייה היא אלרגיה בעור, צריך לבחון ציוד של חברה אחרת. אם הבעייה היא עודף לחות, הפתרון הוא אבקה. וכן הלאה. עוד דבר לבדוק הוא כל כמה זמן אתה מחליף את הציוד. במקרה של רגישות, כל 2-3 ימים זה אופטימאלי. החלפות תכופות מדי ייגרמו לרגישות, כמו גם השארת הציוד לזמן רב מידי. ולבסוף, אם מגיעים למסקנה שמגבוני הגנה אמנם נדרשים, אז כמו שיעל אמרה יש מגבונים שאינם שורפים מבוססים על סיליקון. כרגע הם בתשלום, אבל כולנו מקווים שבעתיד זה ישתנה.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה