ד"ש לכולם מסיגל

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

היי כולם, ביום שישי האחרון הלכתי לבקר את סיגל באיכילוב. היא דיי בשוק וצריכה עדיין להסתגל לסטומאמי. הניתוח עבר בסדר והיא מרגישה בסדר. משתחררת היום. היא הבטיחה להיכנס לפורום ברגע שתוכל כדי לעדכן. שמחתי מאוד להכיר את סיגל ואת אמא שלה - שתיהן ממש מקסימות! סיגל, מקווים שההחלמה וההסתגלות יהיו מהירות ככל האפשר ותוכלי לחזור לפעילות תקינה מהרה!!! מחכים לשמוע ממך!!

15/02/2012 | 09:09 | מאת: אלי

טוב לשמוע! (:

17/02/2012 | 13:55 | מאת: סיגל

שלום לכולם.אז סוף סוף גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה ועכשיו רשמית אני בעלת סטומה עם תעודות..טוב אז ככה : קודם כל תודה לך הודייה איזה מקסימה את ותודה על הזמן שלקחת להקדיש ולבוא לעודד בן אדם שאת אפילו לא מכירה זה כבר גורם לחיים להראות יותר יפה..אז השתחררתי מאיכילוב ביום רביעי ואין כמו בבית ולמרות שהבטן שלי עם התפרים של סיכות לאורכה ושקית מימין ונראית כמו אחרי הפצצה אירנית לא הייתי חוזרת אחורה לשנייה למצבי הקודם.. איזה כייף לא שורף לא כואב לא מדמם. ממש כמו טוסיק חדש של תינוק ביום היוולדו.היתה אצלי אחות סטומה ביום חמישי ועזרו לי להחליף בסיס.קצת שורף אבל מתגברים וביום א' היא תבוא שוב והפעם אעשה זאת לבד ואז כמו שאומרים אני לבדי.. ואיתכם כמובן זה המקום לקטר ,להתלונן ולבכות אם יש צרות ונהפוך הוא..כרגע ממש סבבה לי ואני ממליצה לכל מי שחושש.. שיפסיק. אם אתם צריכים סטומה אז כנראה שהגיעו מים עד נפש..מצידי לרוקן את השקית 20 פעם ביום עדיף על חיפוש שירותים בטירוף וחוסר שליטה ביציאות במקומות מביכים שלא מותירה לך ברירה אלא להיות אסיר בבית שלך..תמו ימי הכלא שלי..מקוה שלא יהיו לי בעיות של נפילת בסיס ונזילות במקומות הלא נכונים אבל חוץ מזה הכל טוב..כל מי שרוצה לדעת על התהליך או אם הוא בכלל לפני ניתוח ויש שאלות אל תהססו..אני פה בשביל כולם..הודייה יקרה בואי ניפגש מתי שיש לך זמן כי אני עדיין לא עסוקה..גרשון יקר: שלחתי בפקס את דוח הניתוח וסיכום אישפוז לביטוח לאומי לעדכון ולמרות שיש לי 68% נכות עם 75% אי הישתכרות מעניין אותי אם אתה יודע מה השלב הבא?האםיכול להיות שהם יורידו לי אחוזים כי אני מרגישה עכשיו יותר טוב? אז תודה לכולם על ההקשבה ..סיגל וסטומאמי שלצערי יצאה שטוחה אבל נסתדר עם זה..

17/02/2012 | 14:20 | מאת: סיגל

כולם מדברים על טבעות אטימה...אצלי היו אתמול 2 אחיות סטומה ואני כרגע בחרתי להזמין את השקיות עם הברז מפלסטיק שנפתח מלמטה כי זה הכי פרקטי עבורי עם הרבה יציאות מימיות והאחות נתנה לי רק בסיס ,שקיות ומסיר דבק במגבון ומחזק דבק במגבון ולפי הבנתי זה כל מה שאני צריכה ..אז מה עוד חסר לי? אני רוצה שיהיה לי את הכל אבל אני לא יודעת מה זה הכל..כלומר ביקשתי מהיא תביא לי משהו להרגיע את העור שמרגיש מגורה ומגרד אבל מה עוד אני צריכה? למה לא הציעו לי טבעות אטימה? האם כל אחד חייב אותם? הפחד שלי כל הזמן זה שמתי שאתחיל לצאת החוצה הבסיס יפול לי כי כל מה שנתנו לי זה מחזק של דבק לפני הדבקת הבסיס? איזה שהן הצעות? הודייה בבקשה תעני לי מאמי.

ושהכל בסדר :) אין ספק שאין כמו בבית. אתקשר אליך מחר ונקבע. אבל אני לא חושבת שכדאי שתסתובבי בינתיים. מקסימום אבוא לבקר אותך בבית, מתאים? רק צריך למצוא זמן, כי אני ממש לחוצה, בעיקר בשבוע הקרוב כי יש לי מבחנים. אני שמחה שאת שלמה עם ההחלטה. זה מאוד חשוב שאת יודעת מה טוב בשבילך ולהשלים גם עם מצבים לא מושלמים. אבל תכלס, לי אישית, אחרי 17 שנים של חיים באסלה, מבחינתי זה סופר מושלם :) אל תדאגי לגבי הדליפות. אולי בהתחלה יש קצת יותר תאונות, אבל זה הולך ומשתפר, את תלמדי ותרכשי מיומנות, איזה ציוד עובד לך הכי טוב וכו' ואז... הדליפות באמת שיהיו נדירות! תרגישי טוב חמודה! ונדבר מחר בע"ה!

מנהלי פורום סטומה - תמיכה