פצע קשה ריפוי כבר שנה..

דיון מתוך פורום  רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)

26/12/2019 | 13:48 | מאת: ר

שלום ד"ר מלמד, כתבתי כאן לפני כמה חודשים.. יש לי פצע קשה ריפוי כתוצאה מניתוח פילונידלי כבר שנה.. הייתי ברמבם 3 פעמים.. העבירו אותי ממרפאת הפצע בפלסטיקה (שאמרו שאצטרך ניתוח) לכירורגיה הכללית (שאמרו להמשיך חבישות) והחזירו אותי לפלסטיקה (שהביאו משחה שלא עזרה).. שלישי הבא יש לי שוב ביקורת ברמבם במרפאת פצע ואני באמת לא רואה טעם ללכת.. למה לא מציעים לי תא לחץ? אני זו שאמורה לבקש או הם להציע? מההתרשמות שלי שם אין לי כל כך זכות הבעה.. בקושי את תיאור הבעיה נתנו לי לתאר... הייתי עם כל כך הרבה דברים וכל כך הרבה טיפולים וכלום לא עוזר.. בינהם- וואק, צריבות, אנטיביוטיקות, משחות עם סטרואידים, חבישות מיויחדות יומיות אצל אחות.. אולי הפצע שלי לא ייסגר לעולם.. ואני צריכה לחיות עם החוסר נוחות הזה?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך ר. בסל השירותים מוגדר "פצע קשה ריפוי ...." כאינדיקציה לטיפול משולב בתא לחץ. מן הראוי שרופאים במחלקה לכירורגיה פלסטית ברמב''ם ידעו זאת!! ממליץ שתבקשי ליעוץ את דר' יצחק רמון רופא בכיר במחלקה זו. בהצלחה.

26/12/2019 | 19:57 | מאת: ר

ד"ר רמון בדק אותי.. הוא המליץ על "הידרו" ואז רופא אחר הביא לי מרשם למשחת אקומיצין.. הבנתי שזו משחה לבעיה הפוכה לבעיה שלי- משחה לפצעים שצריך להרגיע.. אני חייבת לאמר שאני מרגישה שלא לוקחים את הפצע שלי ברצינות.. אולי כי הוא קטן או שאולי כי אין לי מחלות רקע.. מרגישה שקצת מזלזלים או שאני קצת מגזימה.. כשקראו לד"ר רמון שיבדוק אותי ההסתכלות+ המלצה היו ביחד 20 שניות... אפילו לא היתה לי הזדמנות לשאול שאלות (הם עובדים בלחץ ועומס גדול..) אני כבר מיואשת.. אני כבר שנה עם הפצע פתוח.. הייתי רוצה לשלוח לך בפרטי רשימה של הרופאים שייעצו לי.. ואולי תוכל לתת לי שם של רופא נוסף שאולי יכול לעזור לי לפתור את הבעיה הזו.. זה בסדר?

שוב שלום לך, לדר' רמון ניסיון רב מאוד בטיפול בפצעים קשיי ריפוי בשילוב עם תא לחץ, הוא הגורם המקצועי ביותר ברמב''ם בנושא. כדאי מאוד להגיע אליו בכל צורה להתייחסות כיאות ויעוץ מקצועי כראוי.

29/12/2019 | 10:13 | מאת: ר

אז אולי הוא לא חושב שתא לחץ מתאים במקרה שלי.. יום שלישי יש לי שוב תור בפלסטיקה ברמבם (בשביל לשקול ניתוח בפעם הרביעית).. ואני מתלבטת אם ללכת.. התעייפתי מהפצע הזה והתעייפתי לטפל בו.. בא לי שייסגר טבעי

מנהל פורום רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)