הסרת פפילומה בעפעף
דיון מתוך פורום אוקולופלסטיקה - ניתוחים פלסטיים בעיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בעפעפיים מה שהרופא כינה פפילומה. במקום אחד זה בדיוק מתחת לריסים בעפעף התחתון ובעין השניה ממש על שורת הריסים בעפעף התחתון קרוב לפתח הדמעות. הם די קטנים ונראים כמו דיבלול קטן. הייתי רוצה להסיר אותם מבחינה אסתטית, והרופא אמר שיכול לצרוב לי אותם (אני מניחה שבעזרת מכשיר חשמלי). שאלתי: א. האם יש גם צורך רפואי להסיר אותם? ב. האם צריבה במכשיר חשמלי זו הדרך? זה בטוח? לא יגרם נזק לעין? ג. האם אחרי הצריבה ישאר לי כתם עור לבן? (ככה היה לי בהסרה דומה של משהו בזוית האף). תודה!
לקריאה נוספת והעמקה