קושי בבליעת רוק
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, יש לי בעיה שמטרידה אותי הרבה זמן ופוגעת באיכות חיי, אני חרדתית מאוד ומטופלת בציפרלקס, כבר כמה חודשים שאני מרגישה גוש בגרון ואי נוחות בצד שמאל של הגרון בבליעת הרוק. נבדקתי אצל 2 רופאי משפחה עשיתי בדיקות דם כולל בלוטת התריס והייתי אצל רופא אף אוזן גרון שבדק אותי במכשיר אופטי, הכל יצא תקין, מדוע תחושה זאת לא עוברת? זה ממש מציק לי וגורם לי אי נוחות וזה מכניס אותי לחרדה.
מכיוון שכבד בדקו אותך כולל בדיקה אנדוסקופית בסיב אופטי והכל היה תקין, אני יכול לומר לך שהפרעות שאת מתארת אופיניות להפרעת חרדה. ככל שהחרדה לא מאוזנת התלונות האלו מחמירות, ולהיפך. האם החרדה שלך מאוזנת היטב עם התרופה? אולי נדרש טיפול נוסף. וכמו כן תמיד אפשר לקבל דעת נוספת על ידי בדיקה נוספת של הלוע והגרון במרפאת אא"ג כדי לשוב ולוודא שאין שם כלום.