בלעתי עצם של דג ולא עובר
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור לפני שלושה ימים אכלתי דג ובלעתי עצם של דג .. עד עכשיו אני מרגיש שמשהו תקוע לי בגרון עם קצת קושי בבליעה וחוסר נוחות במורד הגרון ... אני חייל אז הלכתי לביקור רופא .. ששם עשו לי בדיקה עם מכשיר שהגיע לי עד אמצע הגרון ולא מצאו כלום ... ראו שריטה ואדמומיות בגרון. נתנו לי אנטיביוטיקה כדי שלא יהיה זיהום ..וכדורי מציצה נגד כאבי גרון(שאין לי ) בכל מקרה קראתי כל מיני מקרים של אנשים שבלעו קוץ של דג וזה לא נגמר טוב .. אני לא יודע אם מה שאני מרגיש זה בראש או לא אבל מה אתה ממליץ לי לעשות והאם יש לי ממה להיות לחוץ ? תודה על הסבלנות ועל המענה !
אם זה טרם חלף... גש לחדר מיון, תעבור בדיקה חוזרת. במידה והחשד גבוה יבוצע גם צילום CT ואז אם יש עצם תקועה בלוע או בושט - ניתן יהיה לזהותה ובהמשך להוציאה.