כאב בשקד שמאל מזה כחודשיים
דיון מתוך פורום בעיות בליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. כאב כחודשיים בשקד מצד שמאל. עברתי אולטרא סאונד של בלוטת המגן וכן ביופסיה שהיו תקינים. כן עברתי סי טי עם חומר ניגוד של הצואר שהיה תקין. השקד השמאלי שלי מאורך עם חריצים. איך ניתן לקבוע אם ישנן אבנים בתוכו ומה הפרוצדורה של הסרה בלייזר.
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר בבדיקה במישוש השקד לראות האם יש בו אבנים. אם הבעיה מטרידה באופן קבוע ניתן לבצע השטחה/הסרה חלקית של השקד בלייזר או באמצעים דומים אחרים. הפעולה נעשית בהרדמה כללית דרך הפה ואורכת כחצי שעה.