התייעצות, האם מדובר בדיכאון?!?
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי חברה נשואה פלוס ילדה בת חודשיים שגרה בבית של ההורים שלה, יחד עם עוד אחות נשואה פלוס ילדה בת שלושה חודשים כל פעם שהחברה שלי מרדימה את הבת שלה העא נרדמת משבע בערב עד הבוקר כמובן שהיא עבדה על זה קשה בהתחלה עד שהילדה התרגלה והבת של האחות מתעוררת כמעט כל שעה ורק בשתיים עשרה בללילה נרדמת עד שש בבוקר...האחות דופקת בדלת של הילדה, צועקת ליד החדר שלה, לפעמיים מעירה אותה כאילו מרגיש כל הזמן שהיא מקנאה שהילדה נרדמת ושלה כל הזמן מתעוררת האם מדובר בדיכאון לאחר לידה או קנאה?!?
שלום רב, זה לא סימפטום של דיכאון ובטח שאי אפשר לאבחן דיכאון על ידי סימפטום אחד. ייתכן כי מדובר בקנאה, ייתכן שזה נובע מחרדה - בכל מקרה כדאי לשוחח איתה בעדינות ולהבין את הסיבה. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל