דיכאון לאחר לידה שנייה
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני חודש וחצי לאחר לידה שנייה, גם לאחר הלידה הראשונה הרגשתי סוג של דיכאון ולא טיפלתי בזה וזה חלף. כעת, שוב אני מרגישה ואף בוצרה מוגברת, בכי רב, חולשה, דכדוך, הרגשה שהחיים נופלים עליי, בעלי סבור שהוא עוזר אך אני מרגישה שכל העול פשוט נופל עליי ואיני מצליחה להכילו, מה לעשות? כיצד להתמודד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לצערי מסיבה כלשהי לא ראיתי את ההודעה הזו. מקווה שבנתיים המצב השתפר. את מוזמנת לכתוב שוב אם ברצונך להתייעץ. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל