להפסיק עם התרופה?
דיון מתוך פורום דיכאון בהריון ואחרי לידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני שנה ילדתי. כ 7 חודשים אני לוקחת פרוקסטין כתוצאה מחרדות. אחרי כחודש הוטב לי, עדיין חרדות מידי פעם אבל פחות מצבי סטרס ותחושת לחץ.. מתכננת היריון. האם להפסיק? כיצד להפסיק? אין לי פסיכיאטר - רופא המשפחה נתן לי את הכדור... מה המלצתך?
שלום רב, כדאי לפנות לפסכיאטר שיחליט אילו כדורים מתאימים לנטילה במהלך ההריון. ישנם פסכיאטרים מומחים לטיפול בהריון ואחרי לידה. אם אינך רוצה ליטול תרופות במהלך ההריון, את יכולה לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי שיעזור לך להשתלט על החרדות בהריון ללא תרופות. בברכה, ד"ר שרון בן רפאל פסיכולוגית קלינית מומחית
אין לי פסיכיאטר ולקבוע פגישה עם פסיכיאטר דרך הקופה זה לוקח חודשים... אם אפסיק להוריד מינון ? איך זה הולך?