נגישות
נגישות

פעילות גופנית ועמידה ממושכת

דיון מתוך פורום  פיזיולוגיה של המאמץ

11/11/2017 | 14:11 | מאת: איתי

שלום. אני עובד בעבודה פיזית (מחסנאי). וכשאני חוזר הביתה אני גמור. רציתי לדעת איזה שרירים צריך לחזק? (והאם זה בחדר כושר או פילאטיס?). דבר נוסף האם לתת לגוף מנוחה אחרי העבודה( לדוגמא מנוחה בשכיבה או להרים את הרגליים על כרית ?) .

לקריאה נוספת והעמקה

עמידה ממושכת מגבירה את הלחץ של נוזל הדם בורידי השוקיים, לכן נחוש עיפות ביחוד באזור כפות הרגליים ושרירי השוק, שעלהם מטל לשמש כמשאבות משניות וללחוץ את נוזל הדם חזרה כלפי הלב. שרירים יציבתיים נוספים, כמו שרירי הגב יתאמצו גם הם בשביל לשמור על מנח זקוף. לכן אנו עזור הגב והמותניים. המטרה באימון היא לשפר את תחלופת הדם באותם אזורים על ידי תרגילי שחרור, מתיחה וסבולת דינמית. כמו כן לאזן את העומסים עלידי הפעלת שרירים נגדים, אם נניח כואב הג-אז נפעיל את שרירי הבטן,אם כואב בכף הרגל-נפעיל את גב הרגל. פעילות אירובית מחזורית, תאפשר פיזור של חומצת חלב וחומרי דלקת ופינויים.

לקריאה נוספת והעמקה

מנהל פורום פיזיולוגיה של המאמץ