שנתיים אחרי שאיבת שומן מהמותניים ועיצוב קוביות

דיון מתוך פורום  מתיחות בטן ושאיבות שומן

04/12/2017 | 18:08 | מאת: אלמוני

שלום רב אני שנתיים אחרי שאיבת שומן מהמותניים ועיצוב"קוביות" בבטן. זו הייתה אחת הטעויות הכי גדולות שלי בחיים כי הייתי חטוב מאוד בעל גוף שרירי ובטן שלא הייתה מביישת אף בחור!!! באותה תקופת אימונים לא ראיתי את הגוף שלי באמת וחשבתי שאני שמן ואני צריך שאיבת שומן לעיצוב קוביות.(לא ראיתי את הקוביות שלי באותו זמן למרות שהיו) לפני הניתוח עליתי במשקל והרופא הסכים לנתח אותי היום אני שנתיים אחרי יש לי שקע בולט בצד השמלאי של המותן ובצד שני פחות שלא נדבר שעדיין כואב לי הצד השמלאי והוא מאד רגיש..השאלה שלי היא כזאת מאז הניתוח עליתי במשקל לפחות ב10 קג והצדדים שנשאבו מהם השומנים נשארו עם שקעים עם העליה במשקל נהיו לי בליטות שומנים מתחת ומעל השקעיעם . השאלה אם אני חוזר לדיאטה ואימונים הגוף יחזור להיות כמו לפני השאיבה? או שהגוף יחזור להיות כמו אחרי השאיבה? תודה רבה אני לא ממליץ לאף אחד לעשות את זה ..שנתיים אחרי ונוצר לי מפח נפש עצום שמשבש לי את חיי היום יום ובכלל.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, נסיוני בניתוח HIGH DEFINITION VASER הנו גדול, והתוצאות מניתוח זה טובות מאוד ויציבות לאורך זמן. לא ברור לי באיזו טכנולוגיה (מכשיר) השתמשו ולכן ההתייחסות שלי תהיה כללית, ותתייחס לשאיבות שומן באופן כללי. עליה במשקל לאחר שאיבת שומן עלולה לפגום בתוצאות הניתוח. ירידה חוזרת במשקל עשויה לשפר את מראה האזור המנותח אולם אפקט האקורדאון, אשר מתאר שינויים רבים במשקל, פוגם באיכות העור ועלול ליצור עודפי עור. אני בהחלט ממליצה לך לשמור על אורח חיים בריא הכולל שמירה על משקל גוף יציב. אני מציעה שתפנה ליעוץ למנתח שלך על מנת שתשמע את חוות דעתו ותשקלו ניתוח מתקן במידה ואכן יהיה צורך. בהצלחה !

06/12/2017 | 23:27 | מאת: אלמוני

תודה רבה על תשובתך דר טלי השאיבה נעשזתה עם VASER חשוב להדגיש שאני לא במשקל עודף היום פשוט לא חטוב השאלה אם הדוף יכול לחזור להיות מה שהוא היה לפני הניתוח מבחינת אחוזי שומן בכל הגוף וגם אם הצורה של הגוף תחשוב להראות טבעית תודה

סביר להניח שאם תוריד את אחוזי השומן ותעלה את מסת השריר, מראה דופן הבטן ישתפר.

מנהל פורום מתיחות בטן ושאיבות שומן