פטריה בבוהן הרגל

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

20/09/2013 | 23:34 | מאת: קארין

שלום רב , שמי קארין אני בת 20 ואני סובלת מפטריה בבוהן הרגל כבר חודשים, אני מרגישה בבוהן פצעונים וזה מגרד מאוד, הרופאה נתנה לי משחה טבעקוטן וזה לא עוזר, האם הפטריה שיש לי חריגה? ואיך אני יכולה לטפל בה? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה
23/09/2013 | 22:34 | מאת: סימה

שלום קארין, אני ממליצה לך להכנס ללינק הבא ולסמן V ליד טיפול בפטרת הציפורנים - ותוכלי לקבל מבצעים חסרי תקדים בנוגע לתחום הזה. שווה ביותר לשמוע הצעות, יש להם מבצעים ממש טובים! http://www.pelozen.co.il/landing/650152

במיהד ולא מגיב לתכשיר מקומי יש לשקול לקיחת משטחים וטיפול בהתאם

מנהלי פורום פטרת הציפורניים