פטרת בבוהן הרגל
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קבלתי מהרופא טרבינפין. לפני כן עשיתי בדיקות כבד שנמצאו תקינות. אחרי 23 יום עשיתי שוב בדיקות והרופא אמר לי שאפשר להמשיך. כשבוע לאחר מכן התחילו לי כמה נפיחויות מגרדות בעור כמו עקיצות שנעלמו אחרי כמה שעות. אחרי יומיים הלכתי ודיווחתי לרופא והוא אמר לי להפסיק עם התרופה. הפסקתי כמובן. היום, כ-5 ימים אחרי הפסקת הכדורים, עדיין צצות לי מדי פעם ה"עקיצות" האלה בכל מיני מקומות בידיים, בגב, בשוקיים וכו'. שאלתי היא האם התופעה תיעלם מעצמה תוך זמן קצר, או שאני צריכה תרופה אנטי אלרגית כדי להיפטר מזה? תודה, מיכל
ככל הנראה מדובר באורטקריה משנית לתרופה תופעה זו עוברת ספונטאנית מספר ימים מהפסקת התרופה במידה ולא יעבור תוך שבוע יש לפנות שוב לרופא כדי לקבל אנטיהטמניקה