פטרת ציפורניים והיריון
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי פטריה בכמה מצפורני הרגליים ואני מטופלת כבר כמה שנים בלקים שלא עוזרים. כעת, ברוב יאוש, אני רוצה לעבור לכדורים אבל גם מתכננת בעוד כחצי שנה לנסות להיכנס להיריון. כמה זמן לפני ניסיון כניסה להיריון צריך להפסיק לקחת את כדורי הפטריה? המון תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר להתחיל לנסות לכנס להריון מייד לאחר סיום הטיפול
לא ידעתי שהטיפול בכדורים מוגבל בזמן, חשבתי שזה משהו מתמשך. זה מוגבל?
אשמח לדעת באיזה לקים השתמשת כדי לדעת מה לא לנסות.. תודה
השתמשתי בלוסריל ובמיקרוקליר אבל בעיקר בלוסריל. מצד שני שמעתי כאן בפורום על אנשים בלוסריל כן עזר להם. לא יודעת מה לומר....