שאלה חשובה לגבי פטרייה בציפרוניים ברגליים ובידיים

דיון מתוך פורום  פטרת הציפורניים

18/03/2013 | 01:24 | מאת: רוזי

כרגע יש לי 5 ציפורניים נגועות בפטרייה,חלקן חדשות בגלל בעייה במערכת החיסונית ואחת מזה כבר 6 שנים ורק עכשיו התחלתי לטפל בלק בטרפן ופלוקנול 200 פעם בשבוע. ויש לי2 שאלות חשובות,שמעתי שצריך לזרוק את הנעליים כשהציפורניים מחלימות כי הפטרייה עדיין קיימת בתוכן (הכוונה לנעלי חורף סגורות) האם זה נכון? והאם זה יכול לעבור לציפורניים בידיים ומה הסיכויים לכך?

לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2013 | 08:25 | מאת: יוסף רחמים

רוזי שלום, היגיינה אי מילת המפתח להחלמה. את חייבת לבודד את המגבות וכל הפריטים שאת בה עימם במגע משאר בני המשפחה שלא ידבקו. נעלי חורף הכן סופקות לותכם את הפטריה, הפטרת שאת מציינת הכן מדבקת וצריך לטפל בה ביסודיות , המלצתי אלייך לשלב גם תזונה הממעיטה לחות . בברכת רפואה שלמה, יוסף רחמים PHD מטפל בכיר

ניתן גם לאורר הנעליים לתקופה ארוכה כל שנוגעים עם ציפורני ידיים בציפורני רגליים הסיכוי להדבקה עולה

מנהלי פורום פטרת הציפורניים