ציפורן ירוקה לאחר בנייה
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, עשיתי בניית ציפורניים לפניי חודשיים. לאחר חודש ציפורן אחת התרוממה והבחורה שבנתה לי אותה הדביקה אותה עם דבק נגרים. אחרי שהיא הורידה אותה ראינו שיש צבע ירוק על הציפורן. היא שייפה אותה ועשתה עליה בנייה חדשה. השבוע הציפורן הבנויה נפלה וראיתי שחצי ממנה ירוק. האם זו פטריה? האם טיפול מקומי בשמן עץ התה מספיק או לגשת לרופא עור? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
האם אפשר למרוח לק שיסתיר את הציפורן או שזה לא רצוי?
צבע ירקרק הינו אחד הסימנים של חידק בשם פסוידומונאס, יש לקחת תרביות ולטפל באנטיביוטיקה מתאימה