פטרת פתוגנית?
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, לפני כשנה וחצי הבחנתי באחת מאצבעות הרגל צבע צהוב והציפורן הפכה להיות יותר עבה הלכתי לרופא עור שהמליץ על כדורים שאלתי מה ניתן עוד לעשות חוץ מכדורים אמר לי שאפשר לנסות לשים אקונומיקה על הציפורן או כמה טיפות של עץ התה (ולא שהוא מאמין גדול בכך) . וזה מה שעשיתי עם הזמן החלו עוד שתי אצבעות לקבל צבע צהוב מה שגרם לי ללכת שוב לרופא לעשות בדיקת מעבדה שהתוצאות שנרשמו הם: במשטח ישיר נראו קורים צמחו פטריות שאינן פתוגניות מה זה אומר? רופא העור המליץ לקחת כדורים בשם: טרבינאפין ולדעתו הם יכולים לטפל בבעיה אשמח לשמוע דעתם, תודה
במשטח ישיר מהצפורן נראו פטריות אך הן לא צמחו בתרבית. לכך יכולות להיות מספר סיבות, באם הרופא התרשם שמדובר בכל זאת בפטרת לפי הממצא העורי, טיפול בטרבינפין יכול להיות יעיל