פס שחור לאורך הצפורן - האם פטריה?
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה מספר חודשים יש לי פס שחור לאורך הצפורן הגדולה ברגל. הוא אחיד בגודלו, צומח עם הצפורן, ולא נעלם או משתנה הייתי אצל רופא עור שהחליט שזו פטרת, ושלח לבדיקת פטריה. האמנם פטרת? לא הצלחתי בשום דרך בה חיפשתי למצוא סיטואציה דומה שאובחנה כפטריה. הפדיקוריסטית שלי צחקה עלי כשאמרתי לה שזו פטריה וטענה שהיא בכל שנות נסיונה הרב לא ראתה פטריה שנראית כך. אז השאלה שלי היא האם פס שחור לאורך הצפורן שהופיע לו פתאום, אכן סימפטום לפטריה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
באם התרבית שלילית צריך לבדוק הציפורן בדרמסקופ ולפי זה להחליט אם צריךלקחת ביופסיה