פטריה בציפורן
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , לפני מספר שנים קיבלתי מכה בציפורן הגדולה - וכיום היא צהבהבה בצדדים (עם חומר מתפורר מלמטה) בנוסף - בזרת יש גם כבר כמה שנים עיוות - הציפורן צומחת כלפי מעלה .... הייתי אצל הרופא עור , שלא ערך שום בדיקה , ונתן לי אגיספור onycho-set . וsol המלצת הרופא הייתה לטפל כשבועיים בעזרת המארז ואחכ עוד חודש עם התמיסה . היום - שבוע אחרי , אני בקושי רואה קילוף בציפורניים . ברור לי שאחרי שבועיים לא יהיה שינוי גדול ... האם את עיקר הטיפול עושה הביפונזול ב sol? ממה שאני מבינה ה urea עוזרת לרכך וכך החומר חודר יותר בקלות. או שאני צריכה לחזור לרופא לבקש המשך טיפול עד להמסה מלאה של הציפורן?
התגובה בפטרת ציפורניים הינה בדכ איטית צריך לתת צאנס לטיפול לפחות 3 חודשים ובמידה ולא יהיה שיפור לחזור לרופא לשקילת טיפול אחר או משטח
תודה שהגבתם , טיפול של 3 חודשים בעזרת הagispor onych-set ? או להמתין 3 חודשים אחרי השבועיים של הטיפול? תודה מראש וסליחה על הבלבול