פטרת
דיון מתוך פורום פטרת הציפורניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נפלתי ברשת של הטיפולים..גובים המון כסף ומספרים סיפורים..התחלתי את הטיפול וגם לי נראה שזה עבודה בעיניים...דיי פיקפקתי ומשום מה החלטתי לנסות..אבל עם תחושה מוזרה...נראה עד כמה השיופים של הציפורניים יעזרו...דיברו איתי רק על הצלחות..מצטערת שלא קראתי את התגובות לפני שהתחלתי...
בתור אחד שעשה טיפולים בלייזר לטיפול בפטרת ציפורניים ברגל לפני כ-3 שנים אני יכול להגיד לך בפה מלא שכל הטיפולי לייזר האלו הם בולשיט אחד גדול , לי באופן אישי עשיתי 10 טיפולים שכללו שיופים ולייזר , לאחר שסיימתי את הטיפול וביצעתי בדיקת תרבית (נמצא שאין פטריה) הציפורן עדיין היית נראת לא טוב , אמנם יותר טוב ממה שהיה לי אבל עדיין לא עבר , המנהל סניף הציע לי עו 2 טיפולי שיופים כדי "לשפר" את המצב ובנוסף לזה הוסיף שהציפורן שלי תשאר ככה לתמיד ואין אפשרות לרפא את זה בגלל שהיה לי פטרת בציפורן הרבה זמן וזה גרם לעיוות הצורה של הציפורן (תשובה מתחמקת ומנפנפת) ידעתי שאין לי עם מי להתעסק ופשוט הפסקתי ולא באתי יותר. לאחר כשנה שהציפורן גדלה במלואה הפטרת חזרה במלוא העוצמה , וכשהתקשרתי אליהם כשטענתי שיש לי אחריות ל7 שנים , היא בדקה ואמרה שאתה זכאי לבוא ולבצע סידרה נוספת של טיפולים בעלות של 10 שקל לציפורן , אך בנוסף לזה הוסיפה שאת טיפולי הלייזר תצטרך לעשות לפחות אחת לחודש כדי לשמור שהפטריה לא תחזור. מכאן הסקתי את המסקנה הברורה - לייזר רק משפר את מראה הציפורן לתקופה מסויימת והיא חוזרת , או שהיא מטפלת בפטריות ממש קלות בציפורניים חוץ מזה , הטיפול בלייזר לא אפקטיבי. אני עכשיו מטופל בכדורים כבר 3 וחצי חודשים , ואני רואה שיפור משמעותי!!! רק כדורים לא משחות ולא כלום!