אחרי 5 חודש סיימתי עם הקיורטן - כמה שאלות.

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

10/03/2015 | 17:40 | מאת: ג'וני

היי דוקטור יש לי כמה שאלות לאחר סיום לקיחת כדורי הקיורטן 5 חודשים אשמח מאוד אם תענה לי עליהם. 1. לפני שבועיים סיימתי עם הקיורטן לאחר 5 חודשים. לקחתי חודש אחד רואקוטן וארבעה חודשים עם קיורטן הייתי אצל הרופא לפני שבועיים ואמר לי שסיימתי עם הכדורים ברוך השם. עכשיו כמה ימים כבר ששמתי לב במצח יוצאים לי פצעים קטנים כאלה מציקים אבל לא משהו קריטי. המצב של הפנים שלי לאחר הכדורים הוא מעולה ולא מתחרט לרגע שלקחתי אותם. אבל השאלה אם זה נורמלי שיכולים לצאת פצעים שבועים אחרי שסיימתי עם זה? שמעתי שאם לוקחים את הכדורים אז זהו לא יוצאים פצעים. אשמח לאיזה מילה או שתיים והסבר להיות רגוע על זה. שוב המצב של הפנים שלי זה אחלה רק הפצעים שיצא לי בימים האחרונים קצת מטרידים. 2. יש לי עדין כתמים אדומים כאלה בפנים. הרופא אמר לי חודשיים-שלוש עכשיו אחרי שסיימתי עם הכדורים זה יעלם לגמרי. זה נכון? 3. כמו שאמרתי אני כבר אחרי שבועים של הכדורים והתחלתי ממש לפני כמה ימים לשתות אלכוהול במינון נמוך להרגיל את הכבד אחרי אישור של הרופא. עכשיו השאלה שלי זה מתי אפשר להתאמן בחדר כושר ולשחק כדורגל? ועוד שאלה מתי אפשר לצאת לשמש בלי לדאוג? 4. שאלה די מוזרה על אוכל, אני בתקופה של הכדורים וגם לפני לא אכלתי גבינות וכמעט לא אוכל שומני. עכשיו אחרי שסיימתי האם אפשר להקפיד גם? נגיד פיצות לא אכלתי ממש הרבה זמן וגבינות בכלל ונגיד אוכל שומני וכאלה. האם זה מיתוס ואפשר לאכול רגיל? אשמח להסבר בנושא. תודה רבה דוקטור!

לקריאה נוספת והעמקה

לשאלותיךיכול להיות שצריך לקחת עוד חודש .הכתמים קיימים כי עדיין האקנה פעילה . אין לשתות אלכוהול או להיחשף לשמש כחודש לאחר סיום נטילת התרופה.תמיד עדיף להימנע ממאכלים שומניים ומטוגנים

16/03/2015 | 14:51 | מאת: ג'וני

לגבי הכתמים אוקיי אז אתה אומר עוד חודש לחכות שהם ירדו פחות או יותר? לגבי האלכוהול/אימונים התחלתי כבר לשתות אחרי שבועים מאז סיום הטיפול זה מה שאמר לי רופא העור שלי. עכשיו שאתה אומר לי חודש די בלבלת אותי ואפילו הדאגת אותי. שמש? לא נחשף חוץ מכמה דקות בודדות ביום בשמש חלשה. ולגבי פצעים שיוצאים זה נורמלי אחרי 5 חודש? האם בכל זאת יוצאים פצעים אחרי הטיפול? ושוב תודה.

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות