פתרון לאקנה

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

17/02/2013 | 15:29 | מאת: שירי

שלום ד"ר, אני בת 25. לפני כחודשיים פניתי לרופא עור על-מנת שימליץ לי על משחה/כדורים לאקנה שיש לי בפנים. הרופא נתן לי מניצוקלין ורט-אויט 0.025%. למניצוקלין הוא נתן לי מרשם לחודש וכשנגמר לי המשכתי רק עם הרטאויט. בתחילה ראיתי שיפור בשימוש של שניהם יחד, אך עכשיו כשאני משתמשת רק ברטאויט אני שמה לב כי המשחה מוציאה לי פצעים בצורה דלקתית (הפצעים גדולים ואדומים). שאלותיי הן: 1.האם כדאי לחזור למניצוקלין שוב ביחד עם הרטאויט? 2.במידה ואני רוצה להיחשף לשמש האם מסוכן להיחשף רק בשימוש עם רטאויט (אני מורחת בלילה ולא ביום)? 3. האם בזמן השימוש ברטאויט ומניצוקלין (או רק רטאויט) מותר לי לעשות טיפול פנים אצל קוסמטיקאית?

לקריאה נוספת והעמקה

חבל שלא חזרת לטיפול כעבור חודש האקנה שלך פעילה ולכן יוצאים פצעים חדשים הטיפול התרופתי הוא לאורך זמן.אין קשר מתי את מורחת את הרטאויט העור נחשף לשמש ,והסכנה היא פיגמנטציה.

17/02/2013 | 16:53 | מאת: שירי

תודה רבה על תשובתך המהירה! אז אתה ממליץ לחזור למניצוקלין יחד עם הרטאויט? זה מה שהרופא נתן לי רק לחודש ולא אמר לי לחזור אליו להמשך מעקב.. אני מתחתנת בעוד חודש וחבל לי שבמקום שיפור המצב רק מחמיר..חודש אמור להספיק על מנת לגרום לשיפור?

שירי מבלי לראותך קשה לתת המלצה הייתי מציע שתחזרי לרופא כדאי להמשיך בטיפול ולהראות THE BEST בחתונה שיהיה בכל אופן מזל טוב

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות