מפרק הלסת
דיון מתוך פורום כירורגיית פה ולסת והשתלות שיניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי בעיה ידועה עם מפרק הלסת. כרגע יש לי כאבי אוזניים. ( התקף בגלל ריבוי לעיסה מסטיק.. ) הטיפול שאני עושה מורחת וולטרן בצדי הלסת ושמה מגבת חמה. בעבר טיפלתי באופן וזה עזר אבל זה עושה לי כאבים בקיבה ( עם אומפרדקס) שאלתי : האם ארקוקסיה טוב במקום אטופן או האם יש משהו אחר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, כעקרון לא יודע מה זה בעיית מפרק הלסת ידוע אבל כדאי להתיעץ עם מומחה שיכול לטפל בבעיה הבסיסת ולא רק בכאב כמו שאת עושה. רצוי להתיעץ עם מומחה לרפואת הפה או כרורג פה ולסת העוסקים בכאבים של פרקי הלסת בהצלחה