קוסמטיקה טבעית לעומת אחרת

דיון מתוך פורום  ארומתרפיה ורוקחות טבעית

31/01/2019 | 17:28 | מאת: אור

הי, עד כמה קוסמטיקה טבעית אפקטיבית כמו קוסמטיקה מזו שקונים בסופרפארם לדוגמא? ספציפית כשזה נוגע ללחות לעור,ניקיון עור הפנים וכו. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

מאד יעיל. אין חומרים היוצרים תלות. אין חומרי צבע וריח לא טבעיים הפוגעים בגמישות העור. העיניין הוא שלא מספיק להגיד את המילה טבעי. זה צריך להכיל חומרים הנותנים מענה לצורך של המשתמש. לכן בהתחלה כשלומדים להכיר את עולם הקוסמטיקה הטבעית מומלץ לקבל הדרכה או המלצות ממטפלים או אנשים העוסקים בתחום.

04/02/2019 | 14:10 | מאת: אור

תודה רבה לך על התשובה. בהמשך אליה רציתי להמשיך לשאול: אני מחפשת קרם לחות טוב לפנים ,מצאתי אתר באינטרנט שכתבו שיש "קרם לפני" (לא לחות לפנים) שמעניק לפנים לחות,אך בהוראות השימוש בסרטון נאמר כי הוא רק מגן על העור והלחות תינתן מהסירום שהאתר מוכר. לכן רציתי לשאול: 1-אם כתוב קרם לפנים ולא "לחות לפנים" בכותרת הבקבוק האם זה עדיין נחשב קרם לחות לפנים? . 2-לי יש עור שומני ,והקרם פנים מתאים לכל סוגי הפנים ,נראה לי מאוד תמוה העניין ולכן רציתי לשאול האם זה הגיוני ואפקטיבי לקנות אותו למרות שהוא לא מציין ספציפית את סוג העור ?אילו הרכיבים של הקרם פנים: מים טהורים אלוורה גליצרין צמחי צטיל אלכוהול(מתחלב צמחי) שמן זרעי ענבים אורגני שמן שקדים אורגני שמן זית אורגני סקוואלן שמן חוחובה חמאת שיאה אורגנית שמן נר הלילה שמן זרעי רימון אורגני מתחלב צמחי וויטמין E משמר טבעי שמנים אתריים אורגנים כמות: 50 מ"ל כל השמנים שלנו בכבישה קרה ואורגניים באישור משרד הבריאות האם את ממליצה לי לקנות את זה או עדיף משהוא שאני אקנה מהסופרפאם שיציין ספציפית לעור שומני,וגם אולי מכיל מרכיבים יותר אפקטיביים לעור מאשר רק מוצרים טבעיים? תודה רבה!!!!!

מנהל פורום ארומתרפיה ורוקחות טבעית