המשך: ניו בורן סובל כשעושה גזים

דיון מתוך פורום  עצירות בתינוקות, ילדים ונוער

04/10/2019 | 22:54 | מאת: נוי

שלום. שאלות המשך למענה שנתת לי מטה: תודה על המענה, יש לי כמה שאלות המשך: 1. האם הגיוני שההתנהגות הזו מודגמת כמעט כל הלילה, נראה שמתוך שינה? הוא מתעורר בסופו של דבר כשלא מצליח להפסיק להתפתל לרגע, לעיתים מתחיל ממש לבכות, אבל ברגע שפוקח עיניים הוא מפסיק להתפתל ונראה שנרגע, ואכן בעזרתנו (קיפולי רגליים) ישחרר פלוצים ובד"כ גם קקי, מיד כשקם. 2. האם הגיוני שקורה רק בשינה? 3. האם זה קשור לתופעת הגזים או משהו נפרד? 4. האם הגיוני שסובל ככה גם כשצריך להפליץ? כי למשל גם בשינות צהריים זה קורה לו, וכשמנסים לעזור לו רק משחרר קצת פוקים. 5. האם יש משהו שניתן לעשות כדי לעזור לו? האם כדאי לפנות לרופא?

לקריאה נוספת והעמקה

לפי התיאור שך נראה שהתינוק סובל קצת מריבוי גזים. כדי שאוכל לענות יותר בפירוט אני צריכה פרטים נוספים: מה אוכל, כמה יציאות יש ביום והאם עולה טוב במשקל. לפנות לרופא ילדים אם את לא רגועה אך לא נשנע שיש בעיה רפואית.

10/10/2019 | 10:53 | מאת: נוי

תודה! יונק בלבד. ירד בגיל חודש ליציאה אחת ביום בערך אך מאז חיסון גיל חודשיים חזר לעשות קקי כמה פעמים ביום, עכשיו עומד על בערך ארבע...(ההתפתלויות החלו כבר בגיל שבועיים בערך). עולה מצוין במשקל, באחוזון עליון מבחינת משקל+גובה. לא נשקל מגיל חודשיים אז שקל 5.8, להערכתי עכשיו באיזור השבע ק"ג, בן שלושה חודשים. העניין הוא שהלילות נהיים יותר ויותר גרועים עבורו. החל משעה וחצי שעתיים מאז שנרדם מתחיל להתפתל עד שמתעורר ומצליח לישון עליי בטן לבטן רוב הלילה... בשבוע האחרון התחיל גם להתעורר המון בבכי ואי נוחות ופלוצים. בערך כל שעה וחצי. בכי ממש של סבל:( קיווינו שלקראת שלושה חודשים המצב של הגזים ישתפר אבל רק נהיה גרוע יותר.

מנהל פורום עצירות בתינוקות, ילדים ונוער