עין דומעת
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, אני בת 55. העין הימנית שלי דומעת מזה שנה. איך ניתן לפתור את הבעייה? תודה ויום טוב.
יהודית שלום! הבעייה השכיחה ביותר הגורמת לדמעת היא דווקא עין יבשה (מחסור בכמות או אייכות הדמעות גורם לתחושת יובש בקרנית ובעקבות זאת - להפרשה רפלקטיווית של דמעות על ידי בלוטת הדמעות). קיים מגוון טיפולים לעין יבשה. במיעוט המקרים הגורם לדמעת הוא בעייה חסימתית בדרכי ניקוז הדמעות. כאן הפיתרון הוא בדרך כלל כירורגי ומותנה בדרגת החסימה ומיקומה. דרושה כמובן בדיקה על מנת לאבחן את הגורם לדמעת. בברכה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט