מה עושים עם א-סימטריה ?
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מ-א-סימטריה במיפתח העפעפיים. האם יש משהו שניתן לעשות במצב זה ? מרתה
מרתה שלום, תודה על השאלה המעניינת. א-סימטרייה במפתח העפעפיים עלולה לנבוע ממגוון סיבות, בתוכן עודפי עור עפעף, חולשת השריר המרים את העפעף או החלקת אחיזתו של השריר מלוחית העפעף. תיתכן גם רטרקצייה של העפעף (פתיחת יתר של אחת העיניים, על רקע מחלה הקשורה לבלוטת התריס, או משיכה עקב צלקת). יש צורך בבדיקה של הפציאנט על מנת להעריך את הסיבה לא-סימטרייה וכדי לתת את המענה הנכון לבעייה, בין אם תרופתי או ניתוחי. בברכה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט