אחרי ניתוח "הרמת עפעפיים" = דחוף!!!!
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת כחודש אחרי ניתוח של "הרמת עפעפיים", עין אחת נפוחה מעט אך נפתחה יחסית מהר, העין השניה כמעט ולא נפתחת, אדומה, דומעת ונפוחה יותר. המנתח שלי אמר שזה כנראה אלרגיה לחוט שמרים את העפעף ויש צורך לפתוח שוב, להוציא את החוט ולשים חדש. השאלות שלי הן: האם יש מצבים שזה עובר לבד? האם יש דרך אחרת לטפל בזה חוץ מניתוח? האם המצב הנוכחי שלי יכול לפגוע לי בעיניים? תודה.
שלום מיכל, איני יודע מה סוג הניתוח שעברת - האם מדובר בהוצאת עודפי עור, האם שילבו גם קידום של הלבטור (השריר המרים את העפעף), או האם הייתה גישה אחורית (דרך הלחמית) להרמת העפעף... איני יודע מה סוג החוטים בהם השתמש המנתח שלך - האם חוטים נמסים שמעוררים תגובה חיסונית קלה של תאי דלקת המפרישים אנזימים ש"מפרקים" את החומר או חוטי ניילון אינרטים שאינם מעוררים תגובה של הרקמה... בבדיקת העין ניתן להתרשם מסימני יובש, זיהום, חשיפה של הקרנית, או תגובה "אלרגית" למשחה או חוט. כפי שאת מבינה חסרים לי מספר נתונים על מנת "לשפוט" את מצב העין - אך בטוחני שהמנתח שלך יידע כיצד לנהוג. בהצלחה והחלמה מהירה, ד"ר ניר זיידר.