סובלת מפטוזיס קל בעין ימין
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמתי לב שהוא מחמיר בעייפות ולאחר בכי.מדוע?
שלום לצנוחה, גודל מפתח העפעפיים קשור גם למצב העירנות ולמצבים רגשיים. מעבר למרכיב של פתיחת העין באמצעות השריר המרים את העפעף (הלבטור), קיים גם אלמנט רצוני של סגירת העין וצימצום מיפתח העפעפיים באמצעות השריר הטבעתי המקיף את העין ומצוי בעפעף (האורביקולריס). כך שבהחלט ייתכן שבמצבי עייפות או בכי יש החמרה במראה העפעף הצנוח, כפי שאת מתארת. בברכה, ד"ר ניר זיידר רופא עיניים מומחה בפלסטיקה של העין http://sites.google.com/site/nirseider/ אתר אינטרנט