בוטוקס וצניחת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 43, העפעפיים מעט צנחו דבר שמשווה מראה עייף . הבינותי שניתן לטפל בעניין בקלות יחסית על ידי הרמת קצה הגבה (לא מאמצע הגבה אלא מצידה). היכן אמורה להתבצע ההזרקה בכדי להרים את הגבה וכפועל יוצא הרמה של העפעף? מה השכיחות לצניחת עפעפיים כתוצאה מהזרקת בוטוקס? אני מאוד חוששת שייגרם לי נזק כתוצאה מההזרקה. אודה לתשובתך המפורטת. תודה
שר היקרה, שלום! הרמת הגבה ובאמצעות זה מיתון עודפי העור בעפעף, מתבצעת בד"כ בצד הרקתי של הגבה ומעט תחתיה, על מנת לשתק את השרירים הדפרסורים (המורידים) של הגבה - ובכך לאפשר התרוממותה. אם אתר ההזרקה נכון, ובמינונים נמוכים של בוטוקס, שכיחות צניחת העפעפיים לא גבוהה. גם אם התופעה עלולה לקרות - היא הפיכה. הייתי מתייעץ עם פלסטיקאי כללי או מומחה לרפואה אסתטית / הזרקות בוטוקס / חומרי מילוי בנושא. בהצלחה, ד"ר זיידר.