צניחת אפעף
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!לפני 10 ימים הרופא הזריק לי בצידי העיניים ובמצח בוטקס,האמת שהדגשתי לרופא שיזריק לי מעט בכול אופן 3 ימים אחרי ההזרקה הרגשתי שעין ימין נופלת לי ובבוקר קשה לי לפתוח אותה נוצרה לי מין גבשושית של העפעף והען מעט ירודה זה מפריע לי מאוד מבחינה אסטטית וכמובן שחזרתי לרופא שבוע אחרי ההזרקה וכמובן שציפתי לתשובה שלו שזה לא מהבוטקס.בנתיים נשארתי ככה אומנם קמטים אן אבל הנפילה בעפעף ממש מציקה לי,מה עושים במצב כזה?
שרית היקרה שלום! אכן, דיפוזיה של בוטוקס מאתר ההזרקה לאיזור השריר המרים את העפעף - יכול לגרום לצניחתו. ואולם - ניתן להתעודד מעצם העובדה שהאפקט זמני וחולף בתוך חודשיים-שלושה. ניתן להשתמש באופן זמני בטיפות איופידין או אלפאגן שיכולות לתת הרמה של העפעף, בצד הצנוח. בברכת ברירות, ד"ר זיידר.