פטוזיס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר זיידר שלום הייתי אצל רופא מנתח לקביעת ניתוח ובסיכום היה רשום את הדברים הבאים : Mrd של 4 מ"מ מימין , 2.5 מ"מ משמאל פעילות לבטור טובה ou Crease סימטרי פנילאפרין לשמאל הרים ל mrd של 4 מ"מ , מימין צונח לפי herings raw ל 3 מ"מ תיקון של cm של 6 מ"מ עכשיו השאלה היא ההחלטה של הרופא טובה ? ומה פירוש המושג cm ? תודה רבה
השאלה הנוספת היא .. האם לדעתך ההחלטה לעשות את הניתוח בצורה של cm של 6 מ"מ היא טובה או שהייתה אפשרות אחרת לעשות את הניתוח עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר ?