כהויות מתחת לעניים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני חנה בת 25 סובלת מכהויות מתחת לעניים וזה מאד מציק לי כבר נסיתי הרבה מוצרים גיל וקרם ולא מועיל , המליצו לי על חומר מלוי ואני מאד פוחדת שבתוך ארוך זה ישנה לי את הצורה ליותר גרוע , אני מאד מקווה לשמוע את דעתך זה חשוב לי
חנה היקרה שלום! עור העפעפיים דקיק, ולכן לעיתים השתקפות של השריר הסוגר את העפעפיים (האורביקולריס) ושל כלי הדם תחת העור - נותנים לעור גוון כהה. מעבר למייק אפ לכיסוי והסוואה של הגוון הכהה, ניתן אכן לנסות חומרי מילוי. האפקט של חומרי המילוי הוא זמני והפיך. תוך 6-12 חודשים המצב חוזר לקדמותו. הייתי מתייעץ עם פלסטיקאי כללי או מומחה לרפואה אסתטית העוסק בתחום. בהצלחה, ד"ר זיידר.