הרמת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר שלושה שבועות לאחר הרמת עפעפיים עליונות רציתי לדעת האם זה נורמלי שיש עדיין בצקות מתחת לעיניים
לקריאה נוספת והעמקה
שרה שלום! נפיחות של העפעפיים התחתונים בעקבות ניתוח של העליונים יכולה, אכן, להימשך מספר שבועות. הנפיחות משנית בדרך כלל להמטומות - דימומים תת עוריים ששוקעים בכח הכובד תחת העור לעפעפיים התחתונים ובצקת כתוצאה מהטראומה הניתוחית. בימים הראשונים קומפרסים קרים מקלים, ובתקופה הזו של 3 שבועות לאחר הניתוח - הזמן שחולף עוזר לספיגת הנפיחות. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.