עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כיום אני בן 28. מאז השירות הצבאי שלי (הייתי בגזרת עזה לרוב, איזור עם חול ורוח) העפעפיים שלי צנחו,עין ימין מעט ועין שמאל יותר באופן ניכר. הדבר לא מפריע לראייה, וכן לא בולט מאוד אך עדיין מפריע לאסטטיות. הייתי אצל לא מעט רופאי עיניים ואף אחד לא הצליח לעלות על פיתרון שיכול לפתור את זה. לא דובר אף פעם על ניתוח. האם יש משהו שאני יכול לעשות?
יואל שלום! אם אתה מחפש פיתרון כירוגי לבעייה - הייתי פונה לבדיקה אצל רופא עיניים אוקולופלסטיקאי. בברכה, ד"ר זיידר.