ניתוח להרמת גבות
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי צניחת אפעפיים טובה. בדיקת שדה ראייה לא תקינה. הרופאה המליצה ניתוח להרמת גבות ולא אפעפיים. שאלתי: שמעתי שיש שתי שיטות אחת שעושים את הניתוח דרך קו המצח והשנייה דרך הרכות?? מה עדיף ומדוע?? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
אורה היקרה שלום! את יכולה לעיין בתשובתי לריזל מתאריך 8/11/13, תימצאי מענה לגבי חלק משאלתך. לגבי הגישה הניתוחית: דרך הרקות / מאחורי קו השיער במצח. הגישה הראשונה מטפלת בעיקר בצניחה של הגבה הלתראלית (רקתית), בעוד שבשיטה השנייה האנדוסקופית ניתן לטפל גם בקמטי הבעה בין הגבות (כתוצאה מהתכווצות שריר הפרוצרוס) ובהרמה של הגבה כולה. בהצלחה, ד"ר זיידר.