הרמת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש דרך אחרת להרמת עפעפיים מלבד ניתוח? ואני לא מתכוונת להזרקות שמחזיקות לחודשיים שלוש. תודה
חגית שלום, הדרך הקונבנציונלית המקובלת להרמת עפעף היא הטכניקה הכירורגית. יחד עם זאת, חולים קשים בהם הסיכון הניתוחי גבוה - יכולים להיעזר במעין "תופסנים" המחוברים למסגרת המשקפיים ומסייעים בהרמת העפעף, באופן מכני. אפשרות אחרת היא ליטול טיפות עיניים המסייעות בכיווץ השריר המרים את העפעף, אך אלה בד"כ גורמות גם להרחבת אישון ולטישטוש ראייה, ובמתן כרוני - אף לאלרגיה וגרוי של העין. הזרקות בוטוקס במיקום הנכון יכולות לסייע בהרמת הגבה ובכך למתן קפל העור בעפעף. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.